FAQ

Sprawdź naczęściej zadawane pytania.

Informacje o wysyłce

Jakie są dostępne metody wysyłki?

Kawy i akcesoria dostarczamy kurierem lub za pomocą paczkomatów. Jeżeli chcesz otrzymać przesyłkę innym operatorem niż obecnie jest dostępny – skontaktuj się z nami.

  • Kurier – 20zł
  • Paczkomat – 15zł

Czy wysyłacie za granice polski?

Obecnie dostawy realizujemy tylko na terenie polski.

Kiedy otrzymam moją przesyłkę?

Staramy się, aby kawy i akcesoria były wysyłane w ten sam dzień zaraz po otrzymaniu płatności (w przypadku szybkich przelewów) lub wysyłamy od razu w przypadku płatności przy odbiorze. Jeżeli produkt posiada informację o terminie dostawy to w takim terminie jest on wysyłany.

Czy mogę zakupy odebrać osobiście?

W krótce będzie taka możliwość.

Informacje o płatnościach

Jakie metody płatności są dostępne?

Zamówienie można opłacić na kilka sposobów:

    • płatność przelewem tradycyjnym
    • płatność elektroniczna – szybki przelew
    • płatność za pobraniem

Jak wykonać przelew tradycyjny?

Po złożeniu zamówienie otrzymasz wiadomości email zawierającą całą kwotę (koszty produktów + przesyłka), którą należy zapłacić za zamówione produkty.

Całą kwotę należy wpłacić na konto:
Nr konta: 64 1140 2004 0000 3202 7740 7861
Bank: mBank S.A.


W tytule przelewu należy umieścić numer zamówienia.

Warunki reklamacji

Reklamacja z tytułu rękojmi

  1. Podstawa i zakres odpowiedzialności sprzedawcy wobec klienta będącego konsumentem, z tytułu rękojmi obejmującej wady fizyczne i prawne, są określone w ustawie Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.).
  2. Sprzedawca jest zwolniony z odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne w razie zawarcia umowy sprzedaży z przedsiębiorcą.
  3. Jeżeli produkt jest obarczony wadą, to Klient może żądać:
    1. naprawy produktu,
    2. obniżenia ceny produktu,
    3. wymiany produktu,
    4. odstąpienia od umowy sprzedaży (jeżeli wada produktu jest istotna).
  1. Sprzedawca może odmówić spełnienia żądania naprawy lub wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową sprzedaży w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową Sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca.
  2. Sprzedawca może odmówić spełnienia żądania obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy sprzedaży i w zamian zaproponować naprawę lub wymianę, pod warunkiem ich niezwłocznej realizacji i braku nadmiernej niedogodności dla Klienta.
  3. Klient może zmienić propozycję sprzedawcy tj. naprawę na wymianę albo wymianę na naprawę, chyba że taki wybór jest niemożliwy do wykonania albo wymaga nadmiernych kosztów.
  4. Zawiadomienia o wadach dotyczących produktu oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania można dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: [email protected] lub pisemnie na adres: Michałowicza 12, 43-300 Bielsko-Biała.
  5. W powyższej wiadomości w formie pisemnej lub elektronicznej należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez sprzedawcę.
  6. Dla oceny wad fizycznych produktu, należy go dostarczyć na adres: Michałowicza 12, 43-300 Bielsko-Biała.
  7. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od zgłoszenia.
  8. W przypadku reklamacji Klienta będącego konsumentem – nierozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni od zgłoszenia jest jednoznaczne z jej uwzględnieniem.
  9. Odpowiedź na reklamację jest przekazywana Konsumentowi na papierze lub innym trwałym nośniku np. e-mail.

Warunki zwrotów

Jak dokonać zwrotu towaru

  1. Z zastrzeżeniem pkt 5, Klient będący jednocześnie konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie udostępnionego przez sprzedawcę oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
  2. W razie odstąpienia od umowy, umowa sprzedaży jest uważana za niezawartą, a konsument ma obowiązek zwrócić produkt sprzedawcy na swój koszt lub przekazać go osobie upoważnionej przez sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że sprzedawca zaproponował, że sam odbierze produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie produktu przed jego upływem.
  3. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.
  4. Termin czternastodniowy, w którym konsument może odstąpić od umowy, liczy się od dnia, w którym konsument objął Produkt w posiadanie, a w przypadku usługi od dnia zawarcia umowy.
  5. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w przypadku umowy sprzedaży:
    1. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
    2. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
    3. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,
    4. w której przedmiotem świadczenia jest usługa, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy,
    5. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia.

 

  1. Prawo odstąpienia od umowy sprzedaży przysługuje zarówno sprzedawcy, jak i klientowi (konsumentowi), w przypadku niewykonania przez drugą stronę umowy swojego zobowiązania w terminie ściśle określonym.
Zamknij
Zamknij
Zaloguj się
Zamknij
Koszyk (0)

Brak produktów w koszyku. Brak produktów w koszyku.




Sprzedam sklep oraz domenę - kontakt [email protected]