Informacje o wysyłce
Jakie są dostępne metody wysyłki?
Kawy i akcesoria dostarczamy kurierem lub za pomocą paczkomatów. Jeżeli chcesz otrzymać przesyłkę innym operatorem niż obecnie jest dostępny – skontaktuj się z nami.
- Kurier – 20zł
- Paczkomat – 15zł
Czy wysyłacie za granice polski?
Obecnie dostawy realizujemy tylko na terenie polski.
Kiedy otrzymam moją przesyłkę?
Staramy się, aby kawy i akcesoria były wysyłane w ten sam dzień zaraz po otrzymaniu płatności (w przypadku szybkich przelewów) lub wysyłamy od razu w przypadku płatności przy odbiorze. Jeżeli produkt posiada informację o terminie dostawy to w takim terminie jest on wysyłany.
Czy mogę zakupy odebrać osobiście?
W krótce będzie taka możliwość.
Informacje o płatnościach
Jakie metody płatności są dostępne?
Zamówienie można opłacić na kilka sposobów:
-
- płatność przelewem tradycyjnym
- płatność elektroniczna – szybki przelew
- płatność za pobraniem
Jak wykonać przelew tradycyjny?
Po złożeniu zamówienie otrzymasz wiadomości email zawierającą całą kwotę (koszty produktów + przesyłka), którą należy zapłacić za zamówione produkty.
Całą kwotę należy wpłacić na konto:
Nr konta: 64 1140 2004 0000 3202 7740 7861
Bank: mBank S.A.
W tytule przelewu należy umieścić numer zamówienia.
Warunki reklamacji
Reklamacja z tytułu rękojmi
- Podstawa i zakres odpowiedzialności sprzedawcy wobec klienta będącego konsumentem, z tytułu rękojmi obejmującej wady fizyczne i prawne, są określone w ustawie Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.).
- Sprzedawca jest zwolniony z odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne w razie zawarcia umowy sprzedaży z przedsiębiorcą.
- Jeżeli produkt jest obarczony wadą, to Klient może żądać:
- naprawy produktu,
- obniżenia ceny produktu,
- wymiany produktu,
- odstąpienia od umowy sprzedaży (jeżeli wada produktu jest istotna).
- Sprzedawca może odmówić spełnienia żądania naprawy lub wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową sprzedaży w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową Sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca.
- Sprzedawca może odmówić spełnienia żądania obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy sprzedaży i w zamian zaproponować naprawę lub wymianę, pod warunkiem ich niezwłocznej realizacji i braku nadmiernej niedogodności dla Klienta.
- Klient może zmienić propozycję sprzedawcy tj. naprawę na wymianę albo wymianę na naprawę, chyba że taki wybór jest niemożliwy do wykonania albo wymaga nadmiernych kosztów.
- Zawiadomienia o wadach dotyczących produktu oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania można dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: [email protected] lub pisemnie na adres: Michałowicza 12, 43-300 Bielsko-Biała.
- W powyższej wiadomości w formie pisemnej lub elektronicznej należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez sprzedawcę.
- Dla oceny wad fizycznych produktu, należy go dostarczyć na adres: Michałowicza 12, 43-300 Bielsko-Biała.
- Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od zgłoszenia.
- W przypadku reklamacji Klienta będącego konsumentem – nierozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni od zgłoszenia jest jednoznaczne z jej uwzględnieniem.
- Odpowiedź na reklamację jest przekazywana Konsumentowi na papierze lub innym trwałym nośniku np. e-mail.
Warunki zwrotów
Jak dokonać zwrotu towaru
- Z zastrzeżeniem pkt 5, Klient będący jednocześnie konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie udostępnionego przez sprzedawcę oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
- W razie odstąpienia od umowy, umowa sprzedaży jest uważana za niezawartą, a konsument ma obowiązek zwrócić produkt sprzedawcy na swój koszt lub przekazać go osobie upoważnionej przez sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że sprzedawca zaproponował, że sam odbierze produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie produktu przed jego upływem.
- Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.
- Termin czternastodniowy, w którym konsument może odstąpić od umowy, liczy się od dnia, w którym konsument objął Produkt w posiadanie, a w przypadku usługi od dnia zawarcia umowy.
- Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w przypadku umowy sprzedaży:
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
- w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,
- w której przedmiotem świadczenia jest usługa, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy,
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia.
- Prawo odstąpienia od umowy sprzedaży przysługuje zarówno sprzedawcy, jak i klientowi (konsumentowi), w przypadku niewykonania przez drugą stronę umowy swojego zobowiązania w terminie ściśle określonym.